Continu meten
De continue aanwas van data geeft u actueel inzicht in de manier waarop klanten over u denken en stelt u instaat om tijdig te verbeteren.
100% meten
Voor het verkrijgen van een betrouwbare klantwaardering meten wij direct na – en bij 100% van – de uitgevoerde processen. De resultaten zijn inzichtelijk tot op order- en medewerker-niveau.
Multi channel
Hoe wilt u uw klanten benaderen? Via e-mail, WhatsApp, Facebook, SMS, website, per post of telefonisch? Wij passen deze kanalen afhankelijk van uw wensen en situatie afzonderlijk of in combinatie toe.
Dashboard
Alle resultaten in uw persoonlijk dashboard, wat het realtime volgen van de resultaten mogelijk maakt. Onze gebruiksvriendelijke meters geven inzicht in respons en klantwaardering. U kunt eenvoudig verder klikken voor verdere analyses.
Power BI
Doet u aan Business Intelligence of wilt u diepgaande analyses over meerdere systemen? Wij leveren de Business Intelligence oplossing van Microsoft. Lees meer over Power BI.
Vragen-bibliotheek
Vindt u het lastig om zelf vragen te bedenken? Maak dan gebruik van onze vragen-bibliotheek. Per branche beschikt u over een uitgebreide sortering aan vragen.
Benchmarking
Wilt u op bepaalde onderdelen benchmarken binnen uw branche of wellicht met andere branches? Vergelijk uw resultaten ten opzichte van het gemiddelde.
Klantenpanel
Met onze tool kunt u klantenpanel(s) beheren. Zo kunt snel en eenvoudig specifieke vragen uitzetten. Zo vergroot u de betrokkenheid zonder al uw klanten te overvragen. Lees meer over een klantenpanel.
Anonimiseren persoonsgegevens
Vanzelfsprekend voldoet onze tool aan de privacywetgeving. Zo anonimiseren wij onder andere persoonsgegevens en bent u eigenaar van de informatie.
Koppeling
Wij leveren onze tool inclusief koppeling met uw systemen, dit kost u niets extra’s. De door u gewenste gegevens halen wij automatisch op en u houdt de regie.