Kennis Net Promoter Score (NPS) De Net Promoter Score (NPS) is een methode die meet in welke mate een bedrijf wordt aanbevolen. Met één enkele... Rekenmodules Foutmarge rekenmodule Hoe zeker wil je weten dat de antwoorden overeenkomen met de opvattingen van je populatie? Door het bepalen van de... Rekenmodules Steekproef rekenmodule Hoeveel vragenlijsten moet ik uitzetten? Met onderstaande tool kan je dat gemakkelijk bepalen. Wil je meer weten over begrippen als... Rekenmodules Net Promotor Score rekenmodule Hoe loyaal zijn jouw klanten? De NPS geeft een indicatie. In ons dashboard berekenen wij automatisch de NPS. Zowel in... Kennis Representativiteit Stel: je onderzoekt de kenmerken van ‘de huurder’ in Nederland. Je zou dan graag alle woninghuurders een vragenlijst willen toesturen.... Kennis Customer Effort Score (CES) De Customer Effort Score (CES) geeft aan hoeveel jouw klanten zich moeten inspannen om iets voor elkaar te krijgen. Hoe... Laad meer Meer aan het laden...
Kennis Net Promoter Score (NPS) De Net Promoter Score (NPS) is een methode die meet in welke mate een bedrijf wordt aanbevolen. Met één enkele...
Rekenmodules Foutmarge rekenmodule Hoe zeker wil je weten dat de antwoorden overeenkomen met de opvattingen van je populatie? Door het bepalen van de...
Rekenmodules Steekproef rekenmodule Hoeveel vragenlijsten moet ik uitzetten? Met onderstaande tool kan je dat gemakkelijk bepalen. Wil je meer weten over begrippen als...
Rekenmodules Net Promotor Score rekenmodule Hoe loyaal zijn jouw klanten? De NPS geeft een indicatie. In ons dashboard berekenen wij automatisch de NPS. Zowel in...
Kennis Representativiteit Stel: je onderzoekt de kenmerken van ‘de huurder’ in Nederland. Je zou dan graag alle woninghuurders een vragenlijst willen toesturen....
Kennis Customer Effort Score (CES) De Customer Effort Score (CES) geeft aan hoeveel jouw klanten zich moeten inspannen om iets voor elkaar te krijgen. Hoe...