De benchmark voor VvE-beheerders tot en met het 4e kwartaal 2021 is beschikbaar!
Benchmark VvE-beheerders
De benchmark is een geweldige manier om te zien hoe u het als VvE-beheerder doet ten opzichte van uw collega’s. De benchmark biedt inzicht in uw prestaties en maakt deze onderling vergelijkbaar. Het geeft handvatten om uw prestaties te verbeteren en van elkaar te leren.
Hoe werkt de benchmark?
De benchmark kent verschillende prestatievelden die aansluiten bij de belangrijkste basisprocessen zoals de afhandeling van reparatieverzoeken, het verloop van de vergaderingen en de werkzaamheden van de kascommissie. Per proces wordt de geleverde prestatie gemeten. Naast de benchmarkvragen kun je ook eigen vragen in de vragenlijst opnemen.
Hoe worden de resultaten gepresenteerd?
In uw persoonlijke dashboard zie je realtime de resultaten per proces. Niet alleen de tevredenheid over het proces, maar ook bijvoorbeeld over de medewerker of het externe bedrijf waarmee contact is geweest. De resultaten worden ook in Power BI gepresenteerd.
Anoniem
U doet anoniem mee. Dat wil zeggen dat andere beheerders geen inzake hebben in uw klanten, resultaten of andere gegevens.
Doet u mee?
Op welke onderdelen scoor jij beter of juist minder goed dan de groep? Waar moet je de focus op leggen om je klanten tevreden te houden? De benchmark helpt je hiermee! Lees hier meer over de benchmark.
Wilt u meedoen? Bel ons op 085 – 047 51 51 of stuur een berichtje via WhatsApp of een e-mail.