3WAPM verzorgt de meting van de klantwaardering op een snelle, eenvoudige en veilige manier. Wij zijn gespecialiseerd in het monitoren van bedrijfsprocessen en het optimaliseren van klanttevredenheid.
Het meten van de tevredenheid bij de eigenaren van appartementen wordt ook voor VvE-beheerders steeds belangrijker. Sturing op klantwaardering is onontkoombaar in deze competitieve markt. U heeft er veel belang bij dat uw feitelijke opdrachtgevers, de eigenaren, op een positieve manier tegen u aankijken. Om dat te bereiken moet u weten hoe zij uw dienstverlening ervaren én hoe uw dienstverlening zich verhoudt tot uw collega’s.
Benchmark VvE-beheerders
De benchmark is een geweldige manier om te zien hoe u het als VvE-beheerder doet ten opzichte van uw collega’s. De benchmark biedt inzicht in uw prestaties en maakt deze onderling vergelijkbaar. Het geeft handvatten om uw prestaties te verbeteren en van elkaar te leren, want een zeven gaat pas leven als de rest een 8 heeft!
Hoe werkt de benchmark?
De benchmark kent vijf verschillende prestatievelden die aansluiten bij de belangrijkste basisprocessen:
U bepaalt bij welke processen u de klantwaardering wilt meten. Per proces wordt een vragenlijst opgesteld. Naast uw eigen vragen worden er ook een aantal benchmarkvragen opgenomen. De vraagstelling van deze benchmark-vragen is bij alle VvE-beheerders exact gelijk zodat de resultaten onderling prima te vergelijken zijn.
In uw persoonlijke dashboard ziet u real time de resultaten per proces. Niet alleen de tevredenheid over het proces, maar ook bijvoorbeeld over de medewerker of het externe bedrijf waarmee contact is geweest.
Deelname anoniem
De deelname aan de benchmark wordt door ons niet gedeeld met andere partijen; u doet dus anoniem mee. De gepresenteerde resultaten zijn niet te herleiden tot een VvE-beheerder. Vanzelfsprekend bent u vrij om met collega’s in gesprek te gaan over de behaalde resultaten.
Presentatie benchmark
Na afloop van ieder kwartaal ontvangt u, per prestatieveld waaraan u deelneemt, de benchmark-rapportage. U ziet direct hoe uw resultaten zich verhouden tot de groep van VvE-beheerders. Per benchmark-vraag worden de resultaten gepubliceerd.
Op welke onderdelen scoort u beter of juist minder goed dan de groep? Waar moet u de focus op leggen om uw klanten tevreden te houden? De benchmark helpt u hiermee!