Kennis Touchpoints Wanneer een bedrijf een product of dienst wil verkopen zal er contact moeten plaatsvinden met de klant. Vanaf de eerste... Kennis Agile User Story Een Agile User Story is een korte, eenvoudige beschrijving vanuit het oogpunt van die klant. Een user story is geen... Kennis Persona’s Een persona is een karakterisering van een type klant van jouw product of dienst. Wat zijn hun behoeften, hoe gebruiken... Kennis Quick Response Manufacturing Bij veel bedrijven is de laatste jaren de omvang van de order kleiner geworden. Daarnaast moet er veel meer maatwerk... Kennis LEAN Six Sigma Lean Six Sigma is een wereldwijd bewezen methodiek voor het duurzaam en aantoonbaar verbeteren van processen en organisaties. Het biedt... Kennis Kritieke prestatie-indicatoren Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) zijn variabelen om prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI’s kun je de prestaties van je organisatie,... Laad meer Meer aan het laden...
Kennis Touchpoints Wanneer een bedrijf een product of dienst wil verkopen zal er contact moeten plaatsvinden met de klant. Vanaf de eerste...
Kennis Agile User Story Een Agile User Story is een korte, eenvoudige beschrijving vanuit het oogpunt van die klant. Een user story is geen...
Kennis Persona’s Een persona is een karakterisering van een type klant van jouw product of dienst. Wat zijn hun behoeften, hoe gebruiken...
Kennis Quick Response Manufacturing Bij veel bedrijven is de laatste jaren de omvang van de order kleiner geworden. Daarnaast moet er veel meer maatwerk...
Kennis LEAN Six Sigma Lean Six Sigma is een wereldwijd bewezen methodiek voor het duurzaam en aantoonbaar verbeteren van processen en organisaties. Het biedt...
Kennis Kritieke prestatie-indicatoren Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) zijn variabelen om prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI’s kun je de prestaties van je organisatie,...